امروز انجام شد؛

بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم 

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) امروز با حضور در جمع بسیجیان و مسئولان سازمان بسیج اصناف استان قم در جریان روند فعالیت‌ها و مشکلات بسیج اصناف قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد امروز در بازدید از عملکرد بسیجیان سازمان بسیج اصناف استان قم، با اشاره به نقش اصناف در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصناف از اقشاری است که از ابتدای انقلاب پای کار انقلاب بوده و امیدواریم این همراهی مستمر باشد و تقویت شود.

وی با اشاره به وقوع برخی از ناهنجاری‌ها در مراکز مرتبط با بانوان از جمله آتلیه‌ها و آرایشگاه‌ها عنوان کرد: بانوان بسیجی اصناف پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند در کاهش ناهنجاری‌های مختلف در حوزه اصناف مشارکت کنند.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از اقشار بسیج از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در برخی از عرصه‌ها بتوانیم به دیگر اقشار نیز یاری رسانیم.

خاطرنشان می شود، رئیس اتاق اصناف قم و مسئولان سازمان بسیج اصناف در حاشیه این بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداختند.

بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم بازدید سردار موحد از عملکرد بسیجیان اصناف قم 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار